Odpowiedzi

2009-10-12T20:40:12+02:00
2,5 h =150 min
150*20/100= 30 min
150-30=120= 2 dodziny
samochód przejedzie tę drogę w 2 godziny
2009-10-12T20:46:33+02:00
2,5 h - czas przejechania drogi (100 %<czas>)
x- czas przejechania drogi w mniejszej predkosci (120% < poniewaz jezeli predkos zminiejszy sie o 20% to czas zwiekszy sie o 20%>)

2,5h-100%
x-120%
x=(2,5*120)/100= 3h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T21:30:56+02:00
20%-zmniejszona prędkość
2,5 godz-czas przebytej drogi

20% * 2,5 godz
0,2-2,5=0,5
2,5+0,5=3 godz