Odpowiedzi

2010-02-15T19:30:55+01:00
Spowoduje to starzenie się społeczeństwa, w Europie będzie przewaga osób w wieku poprodukcyjnym.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:36:49+01:00
Wzrost przeciętnej długości życia, a także ujemny przyrost naturalny powodują,że ludność Europy starzeje się.Coraz mniejszy udział najmłodszych grup wiekowych w społeczeństwach poszczególnych krajów.Rośnie liczba osób w podeszłym wieku.
6 5 6