Odpowiedzi

2010-02-15T19:37:10+01:00
M. trzy samoloty
D. trzech samolotów
C. trzem samolotom
B. trzy samoloty
N. trzema samolotami
Ms. (o) trzech samolotach
W. O trzy samoloty !

M. dwaj panowie
D. dwóch panów
C. dwóm panom
B. dwóch panów
N. dwoma panami
Ms. (o) dwóch panach
W. O dwaj panowie !

M. sześcioro szczeniąt
D. sześcioro szczeniąt
C. sześciorgu szczeniąt
B. sześcioro szczeniąt
N. sześciorgiem szczeniąt
Ms. (o) sześciorgu szczeniąt
W. O sześcioro szczeniąt !

M. siedmioro dzieci
D. siedmiorga dzieci
C. siedmiorgu dzieci
B. siedmioro dzieci
N. siedmiorgiem dzieci
Ms. (o) siedmiorgu dzieci
W. O siedmioro dzieci !
6 3 6
2010-02-15T19:38:06+01:00
M. trzy samoloty
D. trzech samolotów
C. trzem samolotom
B. trzy samoloty
N. trzema samolotami
Ms. trzech samolotach
W. trzy samoloty!

M.dwaj panowie
D. dwóch panów
C. dwóm panom
B. dwóch panów
N. dwoma panami
Ms. dwóch panach
W. dwaj panowie!

M. sześcioro szczeniąt
D. sześciorga szczeniąt
C. sześciorgu szczeniętom
B. sześcioro szczeniąt
N. sześciorgiem szczeniąt
Ms. sześciorgu szczeniętach
W. o sześcioro szczeniąt!

M. siedmioro dzieci
D. siedmiorga dzieci
C. siedmiorgu dzieci
B. siedmioro dzieci
N. siedmiorga dziećmi
Ms. siedmiorgach dzieci
W. siedmioro dzieci!

Ale miejscownik to o siedmiorgu dzieciach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:38:11+01:00
Trzy samoloty
M. trzy samoloty
D. trzech samolotów
C. trzem samolotom
B. Trzy samoloty
N. trzema samolotami
Ms. trzech samolotach
w. Trzy samoloty!

dwaj panowie
M. dwaj panowie
D. dwóch panów
C. dwóm panom
B. dwóch panów
N. dwoma panami
Ms. dwóch panach
W. dwaj panowie

sześcioro szczeniąt
M. sześcioro szczeniąt
D. sześciorga sszczeniąt
C. sześciorgu szczenietom
B. sześcioro szczemniąt
N. sześciorgiem szczeniąt
Ms. sześciorgu szczeniąt
W. sześcioro szczeniąt

siedmioro dzieci
M. siedmioro dzieci
D. siedmiorga dzieci
C. siedmiorgu dzieciom
B. siedmioro dzieci
N. siedmiorgiem dzieci
Ms.siedmiorgu dzieci
W.siedmioro dzieci!


Dasz najjj. PLISSS
7 4 7