Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:36:40+01:00
Kodeks Hammurabiego, zredagowany w XVIII w. p.n.e. Został spisany za panowania króla Hammurabiego.Panował w babiloni.Działał na zasadzie: oko za oko,ząb za ząb.
6 2 6
2010-02-15T19:44:16+01:00
Obowiązywał w XVIII wieku p.n.e w Mezopotamii, dotyczył on mieszkańców, ów królestwa i dzisiejszym językiem, mówiły on regułę 'oko za oko, ząb za ząb'.
3 3 3