Odpowiedzi

2010-02-15T19:35:31+01:00
20cmx12dmx0,5m=20cmx120cmx50cm=120000cm³=0,12m³

Liczę na naj!.:***
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T19:38:15+01:00
Dane:
wymiary 20cm x 12dm x 0,5m.
Szukamy:
V=?
Rozwiązanie:
V= a × b × c
V = 20 cm × 120 cm × 50 cm = 120 000 cm³
V = 0, 2 m × 1,2 m × 0,5 m = 0,12 m³
Odp:Objętość w cm to 120 000 zaś w metrach 0,12.
5 4 5
2010-02-15T19:39:06+01:00
20cm x 12dm x 0,5m= 20cm x 120cm x 50cm = 120 000cm sześciennych
20cm x 12dm x 0,5m= 0,2m x 1,2m x 0,5m = 0,12m sześciennych
1 4 1