Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:38:54+01:00
2,5 dag ile to g? 25 g
0,7 dag ile to g? 7 g
1,5 dag ile to g? 15 g
25,8 dag ile to g? 258 g
74,38 dag ile to g? 743,80 g

bo 10 g = 1 dag
8 3 8
2010-02-15T19:39:04+01:00
2,5 dag =25g
0,7 dag =7g
1,5 dag =15g
25,8 dag =258g
74,38 dag =743.8g

1dag=10g
8 4 8
2010-02-15T19:42:01+01:00
2,5dag = 25g
0,7dag=7g
1,5dag=15g
25,8dag=258g
74,38dag=743,8g
7 4 7