Odpowiedzi

2010-02-15T19:37:52+01:00
LUdzie zwiedzają Europę ponieważ chcą ją poznać , kulrule ponać , ludzi nowych.
2010-02-15T19:38:17+01:00
W Europie jest wiele ciekawych zabytków wartych odwiedzenia. Ponadto kiedy u nas jest zimno- w Hiszpani świeci słońce- a my zazwyczaj czujemy się dobrze tam, gdzie ciepło :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:41:19+01:00
Ludzie często odwiedzaja europe , gdyz kontynent ten ma bardzo urozmaicony klimat, oraz ma duzo pieknych zabytków. Ponadto możemy znaleźć tam wiele zachwycających krajobrazów,wystepują tu zarówno góry jak i morza.