Odpowiedzi

2010-02-15T19:36:52+01:00
Nalać do wiadra wody i podgrzewać na gazie
6 2 6
2010-02-15T19:38:29+01:00
1) Nie myć naczyń pod bierzącą wodą tylko w misce z wodą
2) Nie kąpać się w wannie pełnej wody tylko pod prysznicem
3) podlewać kwiaty brudniejszą wodą a nie zupełnie czystą
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:42:37+01:00
W gospodarstwie domowym można oszczędzić wodę :
-używając deszczówki do podlewania
-dbanie o niewylewanie wody na darmo
-zwiększeniu cen wody ( ludzie zaczną oszczędzać ja jak będą musieli za nią więcej płacić)
5 4 5