Do podanych wyrazów dopisz synonimy rozpoczynające się partykułą nie.
cienki-
cichy-
głupi-
obcy-
przykry-
zmyślony-
zbyteczny-
nonsens,bzdura,absurd-
deficyt,manko,bankructwo-
potknięcie,uchybienie,gafa-
wątpiący,sceptyk-
lęk,obawa,zdenerwowanie-

2

Odpowiedzi

2010-02-15T19:40:04+01:00
Niestety umien tylko tyle
cienki- niegróby
cichy-niegłośny
głupi-niemądry
obcy-nieznany
zmyślony-prawdziwy


Le zawsze cos
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T19:43:53+01:00
Cienki - niegruby
cichy-niegłośny
głupi-niemądry
obcy-nietutejszy
przykry-niemiły
zmyślony-nieprawdziwy
zbyteczny-niepotrzebny
nonsens-nieprawda
potknięcie, gafa-niezgrabność, nietakt
wątpiący-niewierzący, nieufny
lęk, obawa- niepokój
5 3 5