B/Jakich substratów użyto do reakcji jeżeli produktami są:
- siarczan ( VI ) magnezu
- tlenek siarki (IV )
- woda
c/ Jakich substratów użyto do reakcji jeżeli produktami są:
- azotan ( V ) miedzi ( II )
- tlenek azotu ( II )
- woda

tu chodzi o jedno rownanie z 3 produktami a nie kazde z osobna...
Chyba, Jak sądzicie?
Błagam musze miec odp do 20:30:D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:43:02+01:00
B) chyba Mg H2SO4
c) chyba Cu HNO3
2010-02-15T19:57:25+01:00
B)MgSO3 + H2SO4
C)(ROZCIENCZONY!)HNO3 + Cu