Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T20:40:13+02:00
Ponieważ w 1917r. Niemcy zaczęły nieograniczoną woje podwodną i zaczęły zatapiać wszystkie okręty podwodne. Stany Zjednoczony nie mogły być na to obojętne i przyłączyły się do wojny.
30 4 30
2009-10-12T20:40:19+02:00
USA przystąpiło do wojny gdyż Niemcy zaatakowali okręt wycieczkowy na którym znajdowało się pełno amerykanów.To była bezpośrednia przyczyna przystąpienia USA do wojny.<W skrócie>
21 3 21
2009-10-12T21:34:49+02:00
-w styczniu 1017 prezydent usa Thomas Woodrow Wisson zaproponował zawarcie pokoju walczącym państwą
-niemcy nie zaakceptowali tej propozycji
-kongres usa wypowiedział wojnę Niemcą 6 kwietnia 1917
-1918 po zawarciu pokoju Brzeskiego z rosją niemcy przezucili wiekszosc wojsk na zachod
-siły angielsko-francusko-amerykańskie dowodzone prze Ferdynanda Focha wyparły niemiecki wojska znad Morry i Sommy
18 3 18