Odpowiedzi

2010-02-15T19:45:57+01:00
Rejent Milczek. Wdowiec, ojciec Wacława, prawowity właściciel połowy zamku, był wykształconym człowiekiem potrafiącym się zachować w danej sytuacji. Tylko tyle wiem, ale mam nadzieję, że Ci pomogłam. ;]
2010-02-15T19:47:40+01:00
Rejent Mileczek - sasiad Czesnika
- ojciec Waclawa
- byl szlachcicem
byl zachlanny na pieniadze
klamliwy
nie mily dla osob z nizszego stanowiska
zly ojciec
nie lubil czesnika
uparty
podstepny
honorowy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:53:37+01:00
- imię i nazwisko - Rejent Milczek;
- rodzina - wdowiec, ma syna Wacława;
- stan majątkowy - właściciel połowy starego zamku;
- wygląd - drobny, chudy, jest powolny;
- ulubione powiedzenie - ''wola nieba, z nią się zawsze zgadzac trzeba'';
- cechy - dążący do celu, konsekwentny, opanowany, skryty, mądry;
- postępowanie - podstępny, intrygant, ma duży wpływ na ludzi;
- motywy postępowania - chęc powększenia majątku, nienawiśc do Cześnika.

Mam nadzieję, że pomogłem;)