Odpowiedzi

2010-02-15T19:43:35+01:00
Tzn. Że musimy prosić innych o to czego od nich wymagamy, nawet jeśli oni nas nie proszą by spełniać ich wymagania.

Nie ściągałam, sama pisałam
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:43:38+01:00
Wedlug mnie te slowa mialy nauczyc nas wymagac czegos od siebie. w dzisiejszych czsach kiedy wszystko mamy podane na tacy czesto zapominamy o trudnosciach naszego zycia ktore powinny hartowac nie tylko nasze cialo ale takze naszego ducha.
15 4 15
2010-02-15T19:44:18+01:00
" Musicie od siebie wymagać , nawet gdyby inni od was nie wymagali ".

Musicie sami stawiać sobie poprzeczkę, sami pokonywać swoje słabości aby stać się lepszymi ludźmi. Powinniśmy stosować samodyscyplinę w osiągnięciu określonych celów.
10 3 10