Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T20:51:52+02:00
Wpełni zgadzam sie że treny napisane przez Jana Kochanowskiego są spowdowane wielkim żalem z powodu śmierci jego córki Orszulia także miłosci do niej. Poprzez ten gatunek<tren> Jan kochanoski pisze o swej wielkiej starcie ktora swym zniknieniem uczyniła mu tak wielkie pustki i żali w sercu.
14 2 14
2009-10-12T21:01:42+02:00
Tematem mojej dzisiejszej rozprawki będzie czy "treny jana kochanowskiego sa wyrazem miłosci i bólu ojca po stracie córki".Zamieżam udowodnić iż jest to prawda.Pierwszym moim argumentem będzie to że kochanowski w trenie jasno mówi jak ubolewa po stracie że brakuje mu tego chałasu który dziecko robiło oraz że życie niema dla niego już sensu bez swojej ukochanej Urszuli.Kolejnym argumentem jest to że kochanowski jasno mówi że wszystko przypomina mu o córce np.zabawki jego dziecka oraz zdjęcia.Ostatnim argumentem popierającym moją teze będzie to że wszystkie treny mają smutny a nawet żałobny charakter to znaczy że soba go pisząca była załamana jakąś stratą,ten charakter tagże wyraża że bardzo kochał tą osobe.Wedłuk powyrzszych argumentów moge z łatwością stwierdzić iż treny jana kochanowskiego sa wyrazem miłosci i bólu ojca po stracie córki.
19 4 19