W załączniku są zadania 1.2.6.7.i4 jak byście czegoś nie wiedzieli piszcie wiadomości na priv:)

najlepiej otworzyć załącznik klikając prawym przyciskiem myszy i wybierając otwórz w nowym oknie:)
proszę o kompletne odp
najwięcej może nie być 7podpunktów bo spamuje
za wszystkie daje najl

2

Odpowiedzi

2010-02-15T20:39:09+01:00
Robione na szybko, więc może gdzieś byc błąd(ale nie musi) ;) pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:33:08+01:00