Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T10:18:11+02:00
Opinia na temat Bravo
Według mnie gazeta Bravo, jest bardzo przydatna, ponieważ są tam ciekawe tematy, informacje o gwiazdach,o których warto co nie co wiedzieć, gdyż są częścią naszego życia, czy nam się to podoba czy nie. Oprócz tego, są tam specjalne rubryki na temat zdrowia oraz własnych problemów. Jeśli ktoś poszukuje własnego stylu, może inspirować się właśnie tą gazetą. W mojej opinii, gazeta ta jest bardzo potrzebna.
W WERSJI ANG
Opinion on the Bravo
Bravo In my paper, is very useful because there are interesting topics, information about the stars, to keep what is not as aware as they are part of our lives, whether we like it or not. In addition, there are special sections on health and its own problems. If someone is looking for his own style, can inspire just the newspaper. In my opinion, this newspaper is very much needed.
  • sadi
  • Początkujący
2009-10-13T13:15:32+02:00
Bardzo lubię czytać gazetę Bravo. Zawiera ona dużo obrazków oraz opisuje młodzieżowe problemy.
Gazeta jest specjalnie poświęcona dla nastolatek. W razie potrzeby zawsze mogę zerknąć do mojego kolorowego czasopisma i zawsze czegoś się dowiem. Moja siostra również czyta bravo. To naprawdę świetna gazeta.



I really like reading the newspaper Bravo. It contains a lot of pictures and describes the problems of youth.
Paper is specifically devoted to teens. If necessary I can always look to my color magazines and always something I know. My sister also reads bravo. It really is a great newspaper.