Odpowiedzi

2010-02-15T19:59:59+01:00
Warszawa,dn15.02.2010
Kochana...
Droga Olu, jesteś moją najlepszą przyjaciółka i to dlatego tobie proponuje wspólne wakacje. Co powiesz na to abyśmy razem pojechały na kolonie nad morze. Będzie bardzo fajne, z niecierpliwością czekam na odpowiedz, wierna przyjaciółka.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:02:01+01:00
Warszawa,13.02.2010
Droga Olo !
Ostatnio wspominalam nasze ostatnie wspolne wakacje. byly one jedne z moich najfajniejszych. Mam nadzieje ze tobie tez sie podobaly. w tym roku tez chcialabym gdzies z toba wyjechac. Myslalam ze lepszego miejsca juz nie znajde, ale jednak.. Po dlugim przemysleniu wpadlam na pomysl abysmy razem pojechaly do Malborka. Nigdy w nim nie bylysmy wiec moze razem bysmy sie do niego wybraly ? Nie jest ona droga bo na tydzien placi sie tylko 350zl. wydaje mi sie ze nie jest to drogo. A dlatego ze jedziemy we dwie to mamy znizke 50zl. Jest jeszcze tylko 6 miejsc wiec musisz mi szybko odpisac. Mam nadzieje ze pojedziemy razem.

Agnieszka
PS Pozdrow rodzicow ;****





MAM NADZIEJE ZE POMOGLAM ^^^^ ;*
11 3 11