Odpowiedzi

2010-02-15T19:51:46+01:00
Ruszam na wycieczkę. Dłuto to narzędzie stolarza. Oni zbierają chrust. Oliwia ma smutną minę od rana. Pani w sklepie z siatki wypadła bułka.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:53:10+01:00
Ruszam w odwiedziny do babci.
Moje dłuto potrafi wyczynić cuda z drewnem.
Moja mama piecze pyszny chrust.
Miałam smutną minkę , kiedy dostałam jedynkę xD.
To zadanie to bułka z masłem ;D
5 5 5
2010-02-15T19:53:51+01:00
Co rano ruszam do szkoły.
Dłutem wykonuję pracę rzeźbiarskie.
Wczoraj na deser jadłam chrusty.
Mój Miś ma smutną buzię.
Moja babcia piecze bułki.
2 4 2