Odpowiedzi

2010-02-15T19:54:55+01:00
Wycinanie drzew powoduje zmniejszanie się ilości tlenu a zwiększanie szkodliwego dwutlenku węgla.
36 3 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:24:06+01:00
1. większy odpływ wód powierzchniowych bez ich wsiąkania co zwiększa erozję gleb
2. mniejsze parowanie a co za tym idzie mniejsze opady deszczu i pustynnienie
3. większa ilość zanieczyszczeń ze względu na mniejsze pochłanianie na tym obszarze
4. Niszczenie miejsc życiowych wielu gatunków zagrożonych zwierząt -ocieplenie się klimatu
5mniej tlenu
6podnoszenie się poziomu mórz
7roztapianie się lodowców
53 4 53