Odpowiedzi

2010-02-15T19:54:37+01:00
Nienasycony w roztwór nasycony
1) obniżyć temperaturę roztworu lub
2) odparować wodę
nasycony w nienasycony
1) podnieść temperaturę roztworu lub
2) dolać wody
Pozdro
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:57:25+01:00
Z nienasyconego w nasycony:
1) dosypać maksymalną, możliwą do rozpuszczenia ilość substancji,
2) odparować nadmiar rozpuszczalnika
3) obniżyć temperaturę roztworu

z nasyconego w nienasycony:
1) dolać wody ;))
2) podnieść temperaturę roztworu, ogrzać go
12 2 12
2010-02-15T21:43:02+01:00
Z nienasyconego w nasycony
* do roztworu dodac substancji
* ochłodzić roztwór

z nasyconego w nienasycony:
* ogrzeć roztwór
* dodac rozpuszczalnika
3 3 3