Odpowiedzi

2010-02-15T19:52:34+01:00
Odmawiamy zadaną pokutę przez kapłana i przepraszamy bliźnich za popełnione grzechy , dziękujemy Bogu za odpuszczenie grzechów i postanawiamy rychłą poprawę.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:55:46+01:00
-Rachunek sumienia
-Zal za grzechy
-Postanowienie poprawy
-Szczeera spowiedź
-Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu

no i jeszcze:
-Chrzest
-I Komunia Święta

;))
5 2 5