1. Najwyższym szczytem tej krainy jest Maślana Góra 197 m n p m - na 20 liter ( może być dwuczłonowe itp. ale wtedy bez spacji) ZACZYNA SIĘ NA "W"

2. Nazwa regionu historyczno-geograficznego, którego dawną stolica administracyjną było Braniewo - na 6 liter


60 pkt za 2 pytania - duzo. Daje najlepsze!!!

3

Odpowiedzi

2010-02-15T19:56:15+01:00
1.Wysoczyzna Elbląska
2.Warmia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:06:04+01:00
1. Jest to Wysoczyzna Elbląska, ale może być też nazwana Wzniesieniem Elbląskim.
2. Jest to Warmia.
Pozdrawiam ;)
2010-02-15T20:57:49+01:00
1. Wysoczyzna Elbląska leząca na pobrzeżu gdańskim
2. Warmia lub Warmija

Pozdrawiam.
Liczę na naj...