DOKŁADNE PRZETŁUMACZENIE NA JĘZYK POLSKI !!!

Freundlich, professionell, kundenorientiert- so sind AVIS-Mitarbelter. Dabel gute Team-Kollegen. Als Koordinator/in unserem Carport Berlin unterstützen Sie den Carportlelter in administrativen Belangen, erstellen Statistlken und sind für die selbständige Bearbeltung von Sachgebieten zuständig. Außerdem erledigen Sie allgemeine Sekretariatsarbelten und die anfallende Korrespondenz. Bei Abwesenheit vertreten Sie den Carportlelter und den District Fleet Coordinator. Für diese vielseitige Tätigkeit benötigen Sie eine kaufmännische Ausbildung, sehr gutes Verhandlungsgeschick, Durchsetzungsvermögen und Organisationstalent. Die Bereltschaft zur Teamarbeit, gute Englisch- und PC-Kenntnisse {Winword. Excel) bringen Sie mit Interessiert? Dann bitten wir um Ihre Bewerbungsunterlagen mit Foto sowie Angaben über Ihre Gehaltsvorstellung und wann Sie bei uns starten können. Autovermietung rent a car.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T20:47:31+01:00
Przyjacielski, profesjonalny, klient-are-so-pracowników AVIS Belter. Dabel dobrej drużyny. Jako koordynator w naszym wiata Berlin popiera Pan Carportlelter w kwestiach administracyjnych, tworzenie Statistlken i są odpowiedzialne za niezależne Bearbeltung z obszarów tematycznych. Zrobić także ogólne prace i przypadkowe korespondencji. W przypadku braku reprezentujecie Carportlelter floty oraz koordynator powiat. Z tych różnorodnych działań, należy edukację w dziedzinie przedsiębiorczości, doskonałe umiejętności negocjacyjne, asertywności i umiejętności organizacyjnych. W wspólnym zespole, dobra znajomość języka angielskiego oraz umiejętności obsługi komputera (Winword. Excel), aby uzyskać Państwo zainteresowani? Następnie prosimy o zgłoszenia ze zdjęciem oraz informacje na temat Twoich oczekiwań wynagrodzenia i kiedy można rozpocząć z nami. Wynajem samochodów.
1 1 1
2010-02-15T21:22:52+01:00
Przyjacielscy, profesjonalni, zorientowani względem klijentów,- tacy są AVIS pracownicy.Do tego dobrzy koledzy w grupie.Jako koordynatorzy w naszym Carport Berlin pomagają Carport kierownictwu i administracji, przedstawiają statystyki i są odpowiedzialni za samodzielne opracowywanie działów podlegających ich kompetencji. Pozatym załatwiają ogólne prace w sekretariacie i przypadającą korespondencję.Pod nieobecność zastępują Carport
kierownika i District Fleet Kordynatora.Dla tych wielostronnych czynności,
( prac) potrzebują oni handlowe wykształcenie, bardzo dobre handlowe przygotowanie, siłę przebicia, i talent organizacyjny. Być gotowym do pracy zespołowej, dobry Angielski i PC- Computer (Winword Excel) powinni Państwo te zainteresowania przynieść ze sobą. Później prosimy my o Państwa podanie o pracę, życiorys, świadectwa pracy, itp.wraz ze zdjęciem, oraz proszę podać ile by Państwo chcieli w naszej firmie miesięcznie zarabiać i proszę również zaznaczyć kiedy chcieli by Państwo u nas zacząć pracę.Wynajem samochodów rent a car.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:33:42+01:00
Przyjacielscy, profesjonalni, zorientowani w klientach - tacy są współpracownicy firmy AVIS. Przy tym dobrzy koledzy. Jako koordynatorzy w naszym Carport Berlin pomagają Carport kierownictwu i administracji, przedstawiają statystyki i są odpowiedzialni za samodzielne opracowywanie działów podlegających ich kompetencji. Pozatym załatwiają ogólne prace w sekretariacie i przypadającą korespondencję.Pod nieobecność zastępują Carport kierownika i District Fleet Kordynatora. Za tę wszechstronną działalność potrzebują państwo wykształcenie handlowe, bardzo dobry negocjalne przygotowanie, siłę przebicia i zdolności organizacyjne. Gotowość do pracy zespołowej, dobry angielski i znajomość komputera {Windows, Excel) państwo przynoszą z z zainteresowaniem? Potem prosimy o pańskie dokumenty załączane do podania o przyjęcie wraz ze zdjęciem, pańskie oczekiwania zarobkowe i kiedy pan może u nas zacząć. Wynajem samochodów.

Strasznie trudny tekst.
Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
1 5 1