Odpowiedzi

2010-02-15T20:05:36+01:00
1 Es schneit und ist kalt. (pada snieg i jest zimno)
2 Es ist wolkig und windig. (jest pochmurnie i wietrznie)
3 Es ist warm und die Sonne scheint. (jest cieplo i swieci slonce)

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:15:41+01:00
Str. 60 C2
Es schneit. Es ist kalt (pierwszy rysunek z bałwanem)
Es ist windig und wolkig. (drugi obrazek)
Es ist sonnig. Est istwarm. (ostatni ten ze słoneczkiem)

c3
mo
-wiatr (tam trzeba narysować) (wietrznie)

di
-parasolke (w sensie, że pada) mogą być krople deszczu


mi
-czapke(bo jest zimno)
-+2 stopnie (poprostu napisz +2)
-chmurke (bo jest pochmórnie)


do
-słońce
-wiatr (jest wietrznie)


fr
-napisać że jest -4 stopnie
-narysuj czapke (bo jest zimno)
-słońce (bo świeci)


sa
-słońce (bo świeci)

so
-burza (narysuj pioruny,deszcz itp.)


licze na naj