Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:01:45+01:00
I prawo Kirchhoffa
Suma prądów wpływających do węzła jest równa sumie prądów wypływających
200mA=0,2A bo 1A=1000mA
I=I1+I2+I3=0,2A+5A+2,5A=7,7A

Mam nadzieję że pomogłam licze na naj... :)
60 3 60
2010-02-15T20:03:04+01:00
Suma prądów wpływających równa się sumie prądów wypływających
I=I1+I2+I3
I=200mA+5A+2,5A=0,2A+5A+2,5A=7,7A
34 4 34
2010-02-15T20:07:46+01:00
Odp.
I-prawo Kirchhoffa:
Suma natężeń prądów wypływających z wezła jest równa sumie natężeń pradów wpływających do węzła.
Dane:
I1=200[mA]=0,2[A];
I2=5[A];
I3=2,5[A];
I-natężenie prądów wpływajacych jest równe:
I=I1+I2+I3=0,2[A]+5[A]+2,5[A]=7,7[A]
2 5 2