Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:05:46+01:00
Oranż metylowy
- odczyn kwasowy czerwony
- odczyn zasadowy zółtopomarańczowy
- odczyn obojętny pomarańczowy
fenoloftaleina
- odczyn kwasowy bezbarwna
- odczyn zasadowy malinowa
- odczyn obojętny bezbarwna
papierek lakmusowy
- odczyn kwasowy czerwony
- odczyn zasadowy zielononiebieski
- odczyn obojętny żółty
3 4 3
2010-02-15T22:58:28+01:00
Oranż metylowy kwasne - czerwony obojetne - pomarańczowy zasadowe - żółte




fenoloftaleina kwasne - bezbarwne obojetne- bezbarwne zasadowe - malinowe



papierek lakusowy kwasne -róż-czerwien obojetne - żółty zasadowe - niebieski - zielen

1 1 1