Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:10:58+01:00
Dane:
e=6cm
f=10 cm
V= 450 cm 3
Szukane:
H=?
------------------------
Obliczamy pole podstawy ze wzoru na romb
Pp=e*f/2 (/oznacza kreskę ułamkowa)
Pp=6*10/2
Pp=60/2
Pp=30 cm^ (^oznacza do kwadratu)

Obliczamy wysokość
V= Pp*H
H= V: Pp
H= 450 : 30[cm3:cm^]
H= 15 cm

Wysokość wynosi 15 cm
2010-02-15T20:13:43+01:00
V=450cm3
V=Pp*H
Pp=d1*d2*1/2
d1=6cm
d2=10cm
Pp=1/2*6*10=30cm2
450=30*H/ /30
H=15cm
spr.
450=15*30