Odpowiedz na te pytania:


Bóg ogłosił Dekalog
a) w Świątyni Jerozolimskiej
b)podczas przymierza z Noem
c)w czasie Przymierza z Izraelitami na Synaju


Przykazania potwierdzają
a)prawo karne
b)naturalne prawo moralne
c)naukę Mojżesza

Przykazania dotyczą

a)chrześcijan
b)Izraelitów]
c)wszystkich ludzi

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:03:23+01:00
1c
2c
3c

DASZ NAJJJ???
pliss
3 5 3
2010-02-15T20:03:51+01:00
2010-02-15T20:04:23+01:00