Odpowiedzi

2010-02-15T20:39:41+01:00
Tak,ja mam też taką babcię.Ona nosi sukienki i spódniczki tylko spodni nie nosi.Ona jest bardzo kochana i przygotowuje dla nas smaczne potrawy.
Ona nie ma za dużo pieniędzy,ale zawsze pamięta o moich urodzinach i ma zawsze prezent dla mnie.
Moi rodzice są już dorośli,mimo tego zawsze będą dla mojej babci małymi dziećmi.
Typowe dla mojej babci jest być radosnym i to ,że ona rozwiąże każde problemy.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:02:22+01:00
Również mam taką babcię. Zawsze nosi sukienki i spódnice ale nigdy spodni. Jest bardzo kochana i przygotowuje pyszne potrawy dla nas.
Nie ma dużo pieniędzy, ale mimo to jest wspaniałomyślna i nigdy nie zapomina o moich urodzinach i zawsze ma dla mnie jakiś prezent.
Moi rodzice są już dorośli, mimo tego nadal są dla babci dziećmi.
Typowe dla mojej babci jest jej ciągła radość i to, że rozwiąże każdy problem.


Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
1 5 1