Odpowiedzi

2010-02-15T20:14:02+01:00
Tadeusz wrócił do domu 6 dnia, po czym był tam 5 dni z jednego roku i 1 z następnego .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:14:12+01:00
Domyślam się, ze chodzi o Pana Tadeusza...?:)

Młody Tadeusz Soplica powraca do domu po edukacji w dalekim mieście. Z radością wita stare kąty soplicowskiego dworku. Ze zdumieniem zauważa zmiany. Powrót do domu to dla niego powrót w świat, gdzie się wychował, gdzie wszystko jest mu bliskie, swojskie i własne.

Tak w skrócie:) Możesz to rozwinąć bardziej szczegółowo biorąc pod uwage przeszłość Tadeusza i zwyczaje szlacheckie...:)