Odpowiedzi

2010-02-15T20:11:00+01:00
Uważam że jestesmy wystawiani w zyciu na probe,poniewaz jesli cos w zyciu robimy a to nam sie nie uda to znaczy ze bylismy wystawieni na probe,sprobowalismy czegos nowego i to nam sie nie udało.

DAJ NAJ :)
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T20:11:08+01:00
Jak najbardziej pan jezus wystawia nas na probe. daje nam wolna reke abysmy mogli wybrac czy pojdziemy za nim . to jest wlasnie ta proba, pan jezus za dobre wynagradza a za zle karze.

mam nadziejejz e pomoglam pozdrawiam. ;);P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:11:23+01:00
Wedlug mnie tak i to na kazdym kroku, poniewaz codziennie nie zdajac sobie z tego sprawy o czyms decydujemy.
Biorac pod uwage aspekt religijny Bog dal nam wybor i to my decydujemy jak chcemy zyc biorac odpowiedzialnosc za wszystkie nasze czyny.
podsumowywojac cale nasze zycie to proba i w zaleznosci co wybierzemy taka bedzie nasza nagroda.
1 1 1