Odpowiedzi

2010-02-15T20:13:36+01:00
Najkrutrzy jest bok AC
bok AC=4jednostki
bok AB=4,5 jednostki
bok CB=5 jednostek
9 3 9
2010-02-15T20:15:15+01:00
AB = pierwiastek z 281
BC = 10
AC = pierwiastek z 65

Najkrótszy jest bok AC
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T20:20:51+01:00
To trzeba zrobić z pitagorasa
a2+b2=c2
więc...
bok AB=pierwiastek z 68
bok BC=pierwiastek z 164
bok CA=pierwiastek z 168
więc bok AB jest najdłóższy
55 1 55