Odpowiedzi

2010-02-15T20:16:38+01:00
Słońce uśmiechało się
krzesło chodziło
lampa mówi
słuchaące ściany
albo w inej formie;
paw - dumny
mrówka - pracowity
lis - przebiegły

o jest proste po prostu nadajesz cechy ludzkie przedmiotom
2010-02-15T20:18:31+01:00
Igła tańczy z nitką, szafa gra na fortepianie, jesień się spieszy, ogień połyka w całości, kometa macha, słoneczko maluje, kwiaty pożyczyły farby, kartki latają, zina zasiewa śnieg, deszcz maluje tęcze, chmurka się uśmiecha, kalkulator liczy liczby, radio opowiada bajki,

to nie wszystkie można długo wymieniać
można samemu utworzyć polega to na tym że piszesz o przedmiocie posiadającym ludzkie cechy czyli np. słonko się śmieje
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:26:42+01:00
Niebo płacze
dęby stanęły na baczność
płakały kamienie
mężny kamień
zadumane krzesło
niebo przemawia
wstaje słońce
pies mówi
wstaje dzień
zwariowany rok
odważny poranek
radosny kolor
dumny paw
przebiegły lis
uparty osioł
płochliwy zając
potulny baranek
głupie cielę
podstępna noc