Odpowiedzi

2010-02-15T20:18:55+01:00
1020 : 15 = 68
1125 :15 = 75
1320 : 15 = 88
1425 : 15 = 95
1620 : 15 = 108
1725 : 15 = 115
1920 : 15 = 128
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:44:40+01:00
1_2_

wszystkie możliwe liczby:

1020:15=68 podzielna
1025:15-nie podzielna
1120:15-nie podzielna
1125:15=75 podzielna
1220:15- nie podzielna
1225:15- nie podzielna
1320:15=88 podzielna
1325:15- nie podzielna
1420:15- nie podzielna
1425:15=95 podzielna
1520:15- nie podzielna
1525:15- nie podzielna
1620:15=108 podzielna
1625:15- nie podzielna
1720:15- nie podzielna
1725:15=115 podzielna
1820:15- nie podzielna
1825;15- nie podzielna
1920:15=128 podzielna
1925:15- nie podzielna
odp; jest 7 takich liczb:)
1 5 1
2010-02-15T22:47:03+01:00
Niektóre możliwości :

1020/15=68 - podzielna
1025/15=68,333333... - nie podzielna
1120/15=74,666666... - nie podzielna
1125/15=75 podzielna
1220/15=81,333333... - nie podzielna
1225/15=81,666666... - nie podzielna
1320/15=88 - podzielna
1325/15=88,333333... - nie podzielna
1420/15=94,666666... - nie podzielna
1425/15=95 - podzielna
1520/15=101,333333... - nie podzielna
1525/15=101,666666... - nie podzielna
1620/15=108 - podzielna
1625/15=108,333333... - nie podzielna
1720/15=114,666666... - nie podzielna
1725/15=115 - podzielna
1820/15=121,333333... - nie podzielna
1825/15=121,666666... - nie podzielna
1920/15=128 - podzielna
1925/15=128,333333... - nie podzielna
odpowiedź:
jest 7 takich cyfr podzielnych przez 15

pozdrawiam :)

ps.
jest dużo więcej takich cyfr ale również one nie są podzielne przez 15 :)
za dużo pisania tego by było ;)
np
1021
1022
1023
1024
...
1026
1027
1028
1029
.
.
.
.
.
1 5 1