Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:18:37+01:00
REKLAMA POLSKI

Masz już dosyć oklepanej wieży Eiffl'a , czy innych mało oryginalny miejsc??Przyjedż do Polski!U nas są najpiekniejsze góry ,plaże ,jeziora i cudowne zabytkowe miejsca.Pokochasz ten kraj i wspaniałych gościnnych ludzi..
3 5 3
2010-02-15T20:20:00+01:00
Niepowtarzalne ozdoby choinki.
W środę 20 grudnia Kiermasz Świąteczny w naszej szkole.
( adres szkoły)
Tylko na naszym kiermaszu kupisz wyjątkowe ozdoby choinkowe. Każdą ozdobę wykonano tylko w 1 egzemplarzu na podstawie oryginalnych wzorów!
Dla pierwszych 5 osób 20% rabatu. Do każdego zakupu powyżej 10 złotych specjalne pudełko na ozdoby gratis.
3 3 3