Musze przetłumaczyć zdania na j.angielski w czasie Past Simple.
Bardzo prosze o pomoc tylko nie tłumacznie na tych internetowych słownikach online bo już próbowałam i tam źle tłumaczą i nie w Past Simple.
Bardzo prosze o pomoc...


- Mike i Tom poznali sie 5 lat temu w szkole.
- Dlaczego nie zjadłeś kanapki ?
- Rok szkolny zaczął się 1 września 2009.
- Mike zgubił się w lesie kiedy byliśmy na wycieczce.
- Ona była ubrana w czerwoną suknię wieczorową i czerwone szpilki.
- Kiedy zacząłeś uczyć się Angielskiego ?
- Beniek nie poszedł wczoraj do kina, on poszedł do teatru.
- Dlaczego zapomniałeś plecaka ?
- Czy widziałeś go wczoraj w mieście ?
- Pszczoła urządliła Toma w nos kiedy wychodził do szkoły.
- Ania zrobiła 10 kanapek na kolacje i wszystkie zjadła.

To trzeba przetłumaczyć w czasie PAST SIMPLE
Prosze o pomoc...
Z góry dzięki ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T20:21:44+01:00
- Mike and Tom met in August 5 years ago in school.
- Why do not you ate a sandwich?
- The school year began on 1 September 2009.
- Mike lost in the woods when we were on a trip.
- She was dressed in a red evening gown and red pins.
- When did you start to learn English?
- Beniek not go to the cinema yesterday, he went to the theater.
- Why do you forgot your backpack?
- Did you see him yesterday in town?
- Tom hit at bee on his nose when he was leaving for school.
- Anya made 10 sandwiches for and all ate dinner.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T21:05:42+01:00
Nie wiem czy próbowałeś/łaś ale super angielski słownik to
www.mtranslator.pl