Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:22:49+01:00
-nie jest to osobowa forma czasownika
- nie jest to osobowa forma czasownika
-nazwy miejscowosci piszemy duża literą
-by piszemy razem gdy jest osobowa forma czasownika
-Morza rzeki,jeziora wielką literą
-nie jest to osobowa forma czasownika
2 3 2
2010-02-15T20:29:59+01:00
Można by /warto by/ trzeba by - oddzielnie piszemy po nieosobowych formach czasownika np. robić by i po zaimkach
Mazury/ Morze Bałtyckie pieszemy z dużej ponieważ to kraina geograficzna i i morze
należałoby piszemy razem z formami osobowymi czasowników równiez użytymi w funkcji bezosobowej np. napisałaby i ze spójnikami i z parytykułami
1 4 1