Piosenka.. ulozcie mi plz.! jak najszybciej..!

tylko ze ta piosenka..z kazdej jakiejkolwiek piosenki po jednym zdaniu zeby wyszla fajna calosc piosenki.. :)
czaicie?
może byc o wszystkim o czym tylko chcecie ;]

potrzebuje na teraz.!
no to jak najszybciej mi napiszcie plz.!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:25:52+01:00
Ja,
Tylko ja
Znam Cie od poczatku świata
Zbyt dobrze znam
Ja,
tylko ja
Znam na pamiec znam od zawsze.
Ref
Tylko ze mną bądź.
W tym fotelu siądź i niech rozmowa trwa
Jak anioła głos usłyszałem ja
Wiem było źle.
Teraz Odejde, ale powróce tu..

Może być?
Możesz coś dodać od siebie..;))

2010-02-15T20:58:29+01:00
Twoje oczy przyciągają mnie jak magnes
uśmiechasz się do mnie więc doszedł mój es
masz długie nogi i jędrny biust
ale ja patrze na oczy i wchodzę w duszę
jesteś lekiem na świata zło
ale ja zła się nie boję bo i ja dobrym jestem
po co pić stare piwo z którego ulieciał gaz
wole pić z Tobą wino i krzyczeć
otwieram wino ze swoją dziewczyną
zrodziła się nowa kasta
oddaj cześć księciu tego miasta