Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:23:18+01:00
1903 — Maria Skłodowska-Curie - w dziedzinie fizyki łącznie z Henri Becquerelem i Piotrem Curie
· 1905 — Henryk Sienkiewicz - w dziedzinie literatury
· 1911 — Maria Skłodowska-Curie - w dziedzinie chemii
· 1924 — Władysław Reymont - w dziedzinie literatury
· 1980 — Czesław Miłosz - w dziedzinie literatury
· 1983 — Lech Wałęsa - Pokojowa Nagroda Nobla
· 1995 — Józef Rotblat - Pokojowa Nagroda Nobla łącznie z ruchem Pugwash
· 1996 — Wisława Szymborska - w dziedzinie literatury
305 4 305
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Wielkie dzięki :)
Komentarz został usunięty
dzienki
2010-02-15T20:25:31+01:00
Maria Skłodowska - Curie ( Fizyka w 1903 i w 1911 w dziedzinie chemii)
Władysław Stanisław Reymont (w 1924 roku za Chłopów)
Czesław Miłosz (w 1980 w dziedziniee literatury)
Wisława Szymborska (w 1996 roku w dziedzinie literatury)
Henryk Sienkiewicz (w 1905 roku za powieść Quo vadis)
Lech Wałęsa (w 1983 - Pokojowa Nagroda Nobla)
129 3 129
1903 — Maria Skłodowska-Curie - w dziedzinie fizyki łącznie z Henri Becquerelem i Piotrem Curie
· 1905 — Henryk Sienkiewicz - w dziedzinie literatury
· 1911 — Maria Skłodowska-Curie - w dziedzinie chemii
· 1924 — Władysław Reymont - w dziedzinie literatury
· 1980 — Czesław Miłosz - w dziedzinie literatury
· 1983 — Lech Wałęsa - Pokojowa Nagroda Nobla
· 1995 — Józef Rotblat - Pokojowa Nagroda Nobla łącznie z ruchem Pugwash
· 1996 — Wisława Szymborska - w dziedzinie literatury
DZIĘKI!!!!!:)