Z wymienionych gatunków zwierząt i roślin wybierz te, które mogą tworzyć łańcuch pokarmowy w jeziorze. Zrób odpowiedni schemat.
glony,stułbia,krab,błotniarka stawowa,ostryga,krewetka,rozwielitka,szczupak,ukwiał,płoć,rak stawowy

2

Odpowiedzi

2010-02-15T20:25:13+01:00
Glon, krab, płoć
rozwielitka, krewetka, szczupak
każdy przecinek to strzałka

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T23:29:14+01:00
Glony,błotniarka stawowa,rozwielitka,szczupak,płoć,rak stawowy




glony-> płoć->rak stawowy

glony->błotniarka stawowa->płoć->szczupak

glony-> rozwielitka-> płoć-> rak stawowy

glony-> płoć->szczupak