Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:21:39+01:00
A) 5x + 5= 2x + 17
5x-2x=17-5
3x=12/:3
x=4

b) 2x + 7 = 13
2x=13-7
2x=6
x=3

c) 7x + 4 = 3x + 20
7x-3x=20-4
4x=16
x=4

d) 9x + 10 = 4x + 25
9x-4x=25-10
5x=15
x=3
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T20:23:39+01:00
A) 5x + 5= 2x + 17
5x-2x = 17- 5
3x= 12 ||: 3
x= 4

b) 2x + 7 = 13
2x= 13-7
2x= 6 || :2
x= 6

c) 7x + 4 = 3x + 20
7x - 3x = 20-4
4x= 16 || : 4
x= 4

d) 9x + 10 = 4x + 25
9x - 4x= 25 - 10
5x= 15 || : 5
x= 3

Proszę bardzo ;)

3 3 3