Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T20:26:09+01:00
Według mnie o wiele bardziej interesujacy i ciekawszy jest świat baśni. Rzeczywistosc jest zbyt monotonna. Kazdy człowiek pragnie osiągnąc w zyciu jak najwięcej, przewaznie licza sie pieniadze i dobra praca. Wszystkie dni nie roznia sie zbytni od siebie, prawie kazdy jest taki sam (praca-dom lub szkola-dom).Natomiast swiat basni dla mnie jest fantastyczny. Wszystko jest barwne,żywe i ciekawe. Kazdy dzien z pewnoscia jest niesamowita przygoda. Dla mnie świat basni jest niezwykle zaczarowany,pelen magii i uroczy.

mam nadzieje, ze pomoglam :)

49 4 49
Super dostałem 6 bardzo Ci dziękuję
2010-02-15T20:29:54+01:00
Według mnie ciekawszy jest świat baśni. Dlaczego tak sądzę? W tym świecie możemy przeżywać sukcesy i porażki innych osób, nie ponosząc przy tym zbędnych strat i korzyści. Możemy z satysfakcją obserwować poczynania bohaterów nie bojąc się o własną skórę. Świat baśni jest intrygujący. Ciągnie nas do niego, ponieważ nie jest rzeczywisty i nawet rzeczy złe nie są takimi do końca. Jest po prostu baśniowy, wszystko może się w nim wydarzyć.
27 4 27