Odpowiedzi

2009-10-12T21:06:44+02:00
Himalaje - Mount Everest -8848 m n.p.m.
Kordyliery -McKinley - 6194 m n.p.m.
Masyw Górski -Kilimandżaro - 5895 m n.p.m.


Morze Martwe - 418m p.p.m
Jezioro Tyberiadzkie - 209 m p.p.m
Kotlina Turfańska - 154 m p.p.m.

Nie wiem czy to się zalicza ,ale Rów Mariański - 10911
metrów
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T21:07:52+02:00
Najwyższe szczyty to:
Karpaty - jeżeli ogólnie to Gerlach(2655m.n.p.m.; różnica to 2656,8m), jeżeli chodzi o Polskę to Rysy(2499m.n.p.m.; róznica to 2450,8m)
Sudety - Śnieżka(1602m.n.p.m.;różnica 1603,8m)
Góry Świętokrzyskie - Łysica (612m.n.p.m.; różnica 613,8m)
2009-10-12T21:42:39+02:00
Himalaje - Mount Everest -8848 m n.p.m.
Kordyliery -McKinley - 6194 m n.p.m.
Masyw Górski -Kilimandżaro - 5895 m n.p.m.


Morze Martwe - 418m p.p.m
Jezioro Tyberiadzkie - 209 m p.p.m
Kotlina Turańska - 154 m p.p.m.