Odpowiedzi

2010-02-15T20:29:28+01:00
Klasa 2b..............................................................Miejscowosc, data
Gimnazjum...............................................................................................................................................................................
.........................................................................firma "radex '....
................................................................... przewozy regionalne
..........................................................................................................................................................................................
........... zwracamy sie z prosba o szybkie wynajcie dużego autokaru na 50 osób.
.............Prośba motywujemy tym iż, autokar jest nam niezbedny do przeprowadzenia wycieczki szkolnej do pasymia.
.............Prosimy o pozytywne rozpatrzenie tego podania.
...............................................................................................................................................................klasa 2b



Chciałambym skomentowac powyzsza odpowiedz: to jest list, nie podanie ; )
5 3 5
2010-02-15T20:29:35+01:00
Drogi kierowco !
Szkola Podstawowa nr 13 w Warszawie chcialaby wypozyczyc autokar na wycieczke klasowa. Jedzie na nia 45 osob. Wycieczka ma odbyc sie od 23-29 lutego z Warszawy do Wrocławia.
S.P.nr13
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:34:50+01:00
podanie

Klasa 1 Szkoły podstawowej nr 5 w Warszawie zawraca się z prośbą do pana Witolda Kowalczyka o wypożyczenie autokaru na wycieczkę szkolą, którą mamy zamiar zrobić 26 lutego 2010r. Prośmy o pozytywne rozpatrzenie naszej prośby. będziemy wdzięczni.
Kl. 1 wraz z wychowawcą

daj gwiazdkę:)
7 2 7