Odpowiedzi

2010-02-15T20:28:06+01:00
V = (1/3)* Pp * h
V = (1/3)*5 cm *6 cm* 15 cm = 150 cm³
Odp. Objętość tego ostrosłupa jest równa 150 cm³.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:28:47+01:00
A-5cm
b-6cm
h-15cm
Pp = a*b
Pp = 5*6 = 30cm²
V= ⅓Pp * h
V= ⅓30cm² * 15cm
V= 10cm² * 15cm
V= 150cm³
Odp. Objętość tego ostrosłupa wynosi 150cm³.

Dajesz naj ? ^^
1 4 1
2010-02-15T22:13:33+01:00
V = 1/3*Pp*H
Pp = 5*6 = 30cm²
H = 15

V = 1/3*30*15 = 150 cm³