Potrzebuję na teraz po angielsku listu np do koleżanki z klasy Pauliny .
List ma zawierać informację że w 15 minut kupiłam wyspę i super brykę , można jak ktoś chce np. nie w formie listu może być w formie ogłoszenia , opowiadania . Ma ta praca zawierać minimum 60 SŁÓWEK, nie zdań . Daję dużo punktów jak ktoś mi napisze pracę na temat że w ciągu 15 wydałam 100000 złotych na wyspę i samochód :)
z góry dziękuję :)

2

Odpowiedzi

2010-02-15T20:32:19+01:00
Dear Laura
greetings from my new island. I won 40 million in cash and bought the island and the latest bugatti! I will send money to buy tickets for our class mates.Ttell them it's paradise and that they will not regret if they spend thier holidays here.
Lots love
XYZ
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:30:53+01:00
Hi, Pauline!

You will not believe damage is done! I beat Lotto and I have bought island 15 minutes on the Pacific . It is removing from Australia about some certain 100 miles. Now I lie on beach and I sunbathe . There is extra! Decide buy else car super. It arrive as most faster for I. I salute!
Natalia

Hej Paulina!

Nie uwierzysz, co się stało! Wygrałam w totolotka i w 15 minut kupiłam sobie wyspę na Oceanie Spokojnym. Oddalona jest od Australii o jakieś 100 mil.
Teraz leżę sobie na plaży i opalam się. Jest super! Postanowiłam zakupić jeszcze super samochód. Przyjedź do mnie jak najszybciej. Pozdrawiam!

Natalia


dasz naj???