Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:58:56+01:00
-Czy wymawiałeś imiona święte w żartach lub w złości?
-Czy przeklinałeś?
-Czy przysięgałeś niepotrzebnie lub fałszywie?
-Czy bluźniłeś przeciw Bogu lub Świętym?
-Czy używałeś słów z Pisma Świętego w żartach, dla obrony grzesznych interesów, dla poparcia błędnej nauki?
-Czy rozmawiałeś o sprawach religijnych lekceważąco?
-Czy nosiłeś symbole religijne jako ozdobę, maskotkę lub fetysz, a nie jako zewnętrzny wyraz wiary?
-Czy wstydziłeś się chrześcijańskiego pozdrowienia lub zewnętrznych gestów religijnych, tj. znak krzyża świętego, przyklęknięcia, zdjęcia czapki przed kościołem lub krzyżem?
7 5 7
2010-02-15T22:00:04+01:00
Jesli chorzi o pytania to mozesz to napisac tak;

czy niepotrzebnie wzywałem boże imie nadaremno
czy tak naprawde obrazilem boga wzywajac go o boze ......
czy bluznilem wzywajac boga
czy o boze ciebie tak naprawde nie ma tez grzeszylem

mam nadzieje ze troszke ci pomogło
3 4 3