Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:31:51+01:00
Romans rycerski - Dzieje Tristana i Izoldy
legenda - Legenda o Św. Aleksym
fraszka - Na Nabożną, Na Matematyka, O kapelanie (Kochanowski)
chansons de geste - Pieśń o Rolandzie
tren - Treny Pisał Kochanowski
pieśń- Pieśń o spustoszeniu Podola, Czego chcesz od Nas Panie (Kochanowski)
kronika - Galla Anonima, Wincentego Kadłubka
4 4 4
2010-02-15T20:33:46+01:00
Tren - "Tren V " Jana Kochanowskiego
Fraszka - "Fraszka na zdrowie" Jana Kochanowskiego
Kronika - Jana Długosza
Pieśń - Jana Kochanowskiego
Romans rycerski - "Dzieje Tristana i Izoldy"
Chanos de geste - "Pieśń o Rolandzie"
Legenda - "Legenda o św. Aleksym"

2 5 2
2010-02-15T20:34:40+01:00
Romans rycerski: tristan i izolda
fraszka: jan kochanowski [o żywocie ludzkim]
chansons de geste: pieśń o rolandzie
tren": jan kochanowski ten vIII
pieść: jan kochanowski pieśń XX
4 5 4