Odpowiedzi

2010-02-15T20:41:20+01:00
1.wstęp
•przedstawienie postaci,czy jest literacka czy nie,
jeśli TAK:
• z jakiej książki, filmu itp.
jeśli NIE:
•kim jest dla ciebie,
• ile ma lat
•gdzie pracuje( jeśli pracuje)
2.rozwinięcie:
•wygląd(od szczegółu do ogółu, lub na odwrót)
•charakter(cechy charakteru)
3. zakończenie:
•ocena postaci
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:48:45+01:00
1.wstęp:
(krótki)-określ przedmiot opisu: czego dotyczy wybrany przez ciebie przedmiot.

2.rozwinięcie:
(obszerne)-wyjaśnij jakie informacje zawiera przedmiot, jakie tworzywo zostało wykorzystane (fotografia, reprodukcja, rysunek), co przedstawiają poszczególne elementy np. graficzne, jak są rozmieszczone na stronie (zastosuj przyimki i wyrażenia przyimkowe).Postaraj się, aby wyrazić opinię do twojego opisu. W tym celu użyj przymiotników oceniających pozytywnie (np.ciekawa, zaskakująca, różnorodna, przydatna, praktyczna) lub negatywnie (np.nieciekawa, trudna, niezrozumiała, zbyt prosta)

3.zakończenie:
(krótkie)-wyraź wprost swoją ocenę danego obiektu, co ci dało zapoznanie się z nim, co ci się podoba, co byś w niej zmienił itd.
Wykorzystaj podane zwroty:moim zdaniem..., według mnie.., marzę o..., proponowałbym..., ponadto...

No chyba pomogłam :)
Aha no i miłego pisania opowiadania i żebyś niżej szóstki nie dostała ;)