Odpowiedzi

2010-02-15T20:35:18+01:00
Pozytywne;
-zabijaja inne owady
Negatywne;
-gryza ludzi
2010-02-15T20:35:39+01:00
-zjadają inne owady
-są bardzo nieprzyjemne
-wydobywają z siebie niepotrzebne dźwięki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:37:05+01:00
Zapylają większośc roslin
-stanowią istotny składnik pożywienia dla zwierząt
-dostarczają surowców spożywczych(np miód)
-sa sprzymierzeńcami człowieka w walce ze szkodnikami upraw
-niszczą przechowywane ziarna zbórz , kaszę , mąkę itp
-wytwarzają poważne szkody w hodowli zwierząt
-roznoszą choroby